24 Ιαν 2009

Τι τραγούδι να σου πω..εκεί που πας..
να μη μοιάζει με κανένα..
Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας...
μα να μοιάζει μ'όλα όσα αγαπάς.........
...........................
Τι λέξεις να βρω να σου πω πόσο μου λείπεις...
που έφυγες δίχως να προλάβω να σε αποχαιρετήσω...
το ήξερες όμως πόσο Σ'αγαπάω...
είμαι σίγουρη πως το 'ξερες....
πονάει πολύ όταν χάνεις κομμάτια της ψυχής σου..κι εσύ ήσουν,είσαι και θα είσαι πάντα κομμάτι της δικής μου...
ξέρω πως θα 'σαι δίπλα μου πάντα....
όμως εγώ δεν θα μπορώ να σ'αγκαλιάσω....και να σε δώ να μου χαμογελάς ξανά....
να σου μιλώ ώρες ατέλειωτες κι εσύ να με ακούς....πονάω και δεν είσαι εδώ να με πάρεις αγκαλιά......να μου πείς "χαμογελάκι μου...." κι εγώ να τα ξεχάσω όλα με μιας και να πω πως ήταν ένα κακό όνειρο....
Δεν είναι όμως..κι εσύ απλά λείπεις.................................


3 σχόλια:

Dreamcatcher είπε...

Είσαι το 4ο άτομο που βλέπω πρόσφατη ανάρτηση με σχέση το θάνατο -τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από αυτά που γράφεις...
Τι έχετε πάθει.... Ίσως οι μέρες αυτές να βγάζουν τη θλίψη που κρατάμε όλο το χρόνο μέσα μας, δεν ξέρω...

....Darkness Elf... είπε...

einai thlipsh kai ponos gia enan anthrwpo pou exasa..omws tha einai panta dipla mou..mesa mou.....

Do you dare to wish? είπε...

Πόσο πονάει όταν λείπει... και δεν ξέρω τί ειναι χειρότερο... Να φεύγει απ' τη ζωή, ή να τον βλέπεις και να μη μπορείς να τον έχεις... Ιδού η απορία!


23104941